השירותים שלנו

במרכז הארצי לפיתוח קורסים דיגיטליים אנו עומלים רבות על מנת לספק לכם את כל השירותים הנדרשים לתהליך השלם בבניית קורס דיגיטלי תחת קורת גג אחת,
ולכן תוכלו לבחור מוצר אחד או לצאת איתנו למסע השלם בבניית הקורס הדיגיטלי שלכם.

פיתוח ההדרכה

אנו בונים את הדרכותינו לפי מודל ייחודי שפיתחנו, על מנת לפשט את תהליך פיתוח ההדרכה ולהוזיל את העלויות הנלוות לפיתוח קורס דיגיטלי.

מודל (CCM – (Collect, Create & Measure, פותח במיוחד עבור לקוחותינו, בעזרתו אנו מפשטים את הליך פיתוח הדרכה ומגיעים לתוצאות הטובות ביותר לאורך זמן.

Collect – בשלב הראשון נחלץ ממכם את התכנים uנאפיין יחדיו את אופי הקורס שיקבע את הקצב, העיצוב, כתיבת המצגות ועוד

Create – נבנה את הסילבוס אשר יהווה קו מנחה לאורך הקורס, מצגות השיעורים, מערכי שיעור וכל תוכן הדרכתי אחר שישרת את הקורס שלכם.

בסוף התהליך תיהיו מוכנים הדרכתית להתקדם לשלב הבא, צילום השיעורים.

צילום ובימוי השיעורים

לאחר שכל התכנים מוכנים ונוכל לצאת לדרך, נתאם ימי צילום והקלטות בהתאם לנפח ואופי הקורס, אנו ממליצים על צילומים בסטודיו מקצועי, אם כן, ניתן לצלם בסביבה הטבעית שנוחה לכם, או הנותנת ערך מוסף להדרכה.

אנו נעריך את כמות ימי הצילום הנדרשת לפי מספר שעות הקורס עם מרווח ביטחון רחב (פי 2 מסך כל שעות השיעורים).

קורסים הדורשים צילומי מסך בעת העברת התוכן גם כן יוקלטו בצורה מקצועית עם ציוד שמע איכותי אשר יפיקו את התוצר הטוב ביותר.

לאחר שכל השיעורים כבר צולמו, ואתם מרוצים מהתוצר, נוכל להתקדם לשלב הבא וחשוב לא פחות, שלב עריכת הוידאו.

עריכת השיעורים למארזי וידאו

כאשר יש בידינו את החומר המצולם מלאכת עריכת הוידאו יוצאת לדרך, לאחר שעורכינו קיבלו את ההתכנים, אופי הקורס, ומידע על הלקוחות הפוטנציאלים, יערכו את הסרטונים בהתאם לקהל היעד ולמטרות שלכם.

עריכת שיעורי הקורס הינה חלק בלתי נפרד מהכנת הקורס הדיגיטלי והתאמתו לקהל היעד אליו הוא מיועד. אנו נשתמש בכלים העומדים לרשותינו על מנת לתת חווית למידה איכותית לחניכים שלכם.

בשלב זה, אנו ניישם את ההחלטות שקיבלנו בעת שלב פיתוח ההדרכה, ובסיום התהליך, תקבלו את הקורס הדיגיטלי שלכם במלואו.

ייעוץ והכוונה להמשך הדרך

לאחר שהקורס הדיגיטלי מוכן, רבים מלקוחותינו לא ידעו כיצד יכולו למכור את הקורס שלהם או אפילו איפה ניתן לשווק אותו, ולכן, יצרנו עבורכם חבילת ייעוץ עסקי על ידי יועץ המתמחה בעולם תוכן זה.

חבילת שעות הייעוץ תפורה למידותיכם ותחשוף אתכם לצעדים הראשונים בהגעה לקהל שלכם, אנו נבנה אסטרטגיה, הנכונה למטרות שלכם תוך מחשבה על קהל היעד ואופיו של הקורס.

אנו מאמינים שכדי לצאת לדרך נכונה עליכם להכיר אסטרטגיות פעולה אשר יכתיבו את צעדיכם הראשונים, סושיאל, אתר, פלטפורמות למכירת קורסים, שיווק ממומן ואורגני ועוד, ולכן, ממליצים מאוד לכאלו ללא רקע בעולמות אלו לבנות את האסטרטגייה שלהם יחד עם יועץ עסקי.

דילוג לתוכן